czwartek, 30 marca 2006
Ale jestem gapa!!!

Chcialam sie wam pochwalic nowym dzielem, ktore zrobilam b. szybko i moimi postepami w robieniu Wielkanocnego swetrka, zrobilam zdjecia, przynioslam aparat do pracy-i zapomnialam kabelka, zeby zaladowac zdjecia do pracowego kompa!!!! Moze mi sie uda cos zdzialac po powrocie do domu. Prawie skonczylam przod, tyl bedzie gladki to mi powinno szybko pojsc.

Juz sie nie moge doczekac soboty, bo jade z corcia na http://www.nationalcherryblossomfestival.org/cms/index.php?id=390 do Waszyngtonu. Co roku tam jedze i jest po prostu slicznie!!! do

Gosia z USA

Kolejna bluzeczka

Zaczęłam kolejna bluzeczkę. Zrobiłam kawałek ażurowego karczku:karczek

Mam nadzieję, że mi lepiej będzie szło niz ostatnio.

Pozdrawiam, Ania

13:25, olimpijskie , Apsik1
Link Komentarze (4) »
Dwie rzeczy naraz

Robię dwie rzeczy na zmianę.
1. Sweter

Ze swetrem nie muszę i nie mogę się spieszyć - o tym piszę tutaj.

2. Ozdoba świąteczna

Ozdobę świąteczną, z przyczyn wiadomych, muszę skończyć na Święta.
Więcej na jej temat piszę u siebie - tutaj.

Pozdrawiam
splocik

11:22, olimpijskie , Splocik
Link Dodaj komentarz »
środa, 29 marca 2006
a to moje zdobycze

Moja mama kiedyś namiętnie robiła na drutach. Wcześniej dużo kupowała włóczek jeszcze w NRD (mało kto pewnie pamięta o takim kraju, że kiedyś był)

Właśnie wszystkie dopasowuję do siebie a jest co robić.

nie wiem co zrobić z poniższych włóczek, bo czasem jest to 1-2 motki a czasem kilka

Z tej ostatniej robiłam na kołkach "8" sweter podczas olimpiady w Callgary milion lat temu. Niestety wydałam go 2 lata temu.

 

splociku jak zwykle ja się nie podpisałam, tak wciągnęło mnie wklejanie zdjęć

apsik1

17:27, olimpijskie , Apsik1
Link Komentarze (4) »
mały topik

Pomiędzy robieniem bluzeczki dla siebie zrobiłam topik dla młodszej córki.Tak wygląda przód.

a tak tył

apsik1

17:12, olimpijskie , Apsik1
Link Komentarze (3) »
to znowu ja

bluzka

Splociku dziękuję. Wstawiałam juz zdjęcia przeciez a całkiem zapomniałam jak to sie robi. Chyba teraz wyjdzie.Zdjęcie liche, ale coś widać.

Ania

15:03, olimpijskie , Apsik1
Link Komentarze (4) »
wtorek, 28 marca 2006
Jeszcze raz zdjęcie

Próbuje raz jeszcze. Jak nie wyjdzie to trudno.

[url=http://imageshack.us][img=http://img142.imageshack.us/img142/4364/img03837dx.jpg][/url]

 Apsik1

21:11, olimpijskie , Apsik1
Link Komentarze (1) »
Skończyłam :)

Jetem szczęśliwa, że skończyłam wczoraj robić bluzkę, bo szło mi byle jak.

http://img20.imageshack.us/img20/8392/img03832oa.jpg

zapomniałam jak wklejac zdjęcie, jak źle wydzie to sorki

Teraz biore sie za sweterek siostrze, bo obiecałam. Mało światecznie i wiosennie, ale cóż...

pozdrawiam,anula731

20:56, olimpijskie , Anula731
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 27 marca 2006
moja bluzeczka wygląda już tak

jeszcze " trochę" i mam nadzieję ją skończyć. Nie wiem jak zrobić dekolt. Czy taki jak nz tyłu?

I muszę coś wymyślić na ramiączka.

W tygodniu weszłam do szmateksu i kupiłam niepełne 2 motki zielonej włóczki coś jakby wełna z laykrą. Jest cieniutka i niespełna oba mają 42 g. Zapłaciłam 1.80 zł i zrobię może 2 małe topiki dla dziewczyn.

Apsik1

09:59, olimpijskie , Apsik1
Link Komentarze (1) »
sobota, 25 marca 2006
Skończyłam - udało się!
Tym razem wszystko pasuje i dobrze leży:

 zdjęcia na modelce - na mojej stronie:
http://zdzid.95mb.com/wiosna/
zdzid
15:23, olimpijskie , Zdzid
Link Komentarze (1) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6